Customer Journey
Waar wacht je op?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvangt je een bevestiging. Deze komt van Viva La Vegan en geeft aan dat de bestelling succesvol is ontvangen. Wij zullen uw bestelling verwerken en doorzetten naar de vervoerder. Als onze vervoerder, Leen Menken, de producten heeft ontvangen, krijg je een afspraak bevestiging.
Deze bevestiging krijg je per mail en sms en bevestigt de datum waarop jouw bestelling wordt geleverd. Het is belangrijk dat je thuis bent om jouw bestelling te ontvangen en daarom proberen we je zo goed mogelijk op de hoogte te houden.
Op de dag van bestelling krijg je een laatste bevestiging dat de bestelling vandaag jouw kant op komt. Hierin wordt een verwachttijdslot aangegeven. Omdat ook wij vinden dat tijdsloten vaak erg ruim genomen zijn, ontvang je 60 tot 30 minuten van te voren een SMS met het bericht dat de bezorger bijna voor de deur staat.
Op deze manier proberen wij het zo makkelijk mogelijk te maken en hoef je niet eindeloos te wachten op jouw bestelling en kun jij onbezorgd genieten van de lekkerste plantaardige producten.
Mocht je onverhoopt niet thuis zijn en de levering hebben gemist, nemen wij je bestelling gewoon weer mee. Helaas kunnen wij je bestelling niet afleveren bij de buren of een afhaalpunt, maar moeten we een nieuw bestelmoment inplannen. Hiervoor ontvang je een mail van onze vervoerder waarin een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. Als dit is gebeurd, krijg je opnieuw een bevestiging en zal je alle berichten tijdens het leverproces opnieuw ontvangen.
Was je de eerste keer niet thuis? We zorgen er graag voor je alle producten alsnog kan ontvangen, maar helaas moeten we voor een tweede leverafspraak wel kosten in rekening brengen. Leen Menken stuurt een mail waarin een nieuwe afspraak gemaakt kan worden en verzendkosten betaald kan worden. De kosten voor een tweede levermoment bedragen 15 euro.
Mocht de datum toch niet uitkomen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op voor het annuleren of verplaatsen van je bestelling.